Ga direct naar de hoofdnavigatie Ga naar de hoofdinhoud Ga direct naar de hoofdnavigatie Ga direct naar zoeken

Stad&Taal

Op de foto is de gele gevel van het Verzetsmuseum te zien.

Stad&Taal is een samenwerkingsverband tussen meerdere Amsterdamse musea: Amsterdam Museum, FOAM, Rijksmuseum, Stedelijk Museum, Tropenmuseum, Scheepvaartmuseum & het Verzetsmuseum. Een programma bestaat uit meerdere lessen, zodat de taal beter wordt ingebed. Bij alle programma's staat het uitwisselen van taal en het meer betrokken raken bij de stad Amsterdam centraal. Op de site van de gemeente Amsterdam vind je meer informatie over het samenwerkingsverband.

Het Verzetsmuseum biedt vanwege de nieuwe vaste nog geen Stad&Taal programma aan. Bekijk vooral het aanbod bij een van de andere Stad&Taal musea.